211138
Book
In basket
Copywriting internetowy / Maciej Dutko. - Wydanie 1. - 3. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 116, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci. (Z okł.).
Availability:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 659 a/Dut (1 egz.)
Notes:
General note
U góry okł.: Pisz perswazyjnie, sprzedawaj skutecznie, zarabiaj więcej.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again