Sorting
Source
Katalog centralny
(58)
Form of Work
Książki
(58)
Poradniki i przewodniki
(44)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(37)
unavailable
(12)
only on-site
(11)
unknown
(3)
Branch
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(44)
Filia Os.Stałe - dorośli
(3)
Filia Bory
(1)
Filia Gigant
(1)
Filia Szczakowa
(2)
Czytelnia naukowa
(12)
Author
Tracy Brian (1944- )
(6)
Sielicki Leszek
(4)
Hadnagy Christopher
(2)
Ledwoń-Blacha Anna
(2)
Matkowski Cezar
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Wozniak Steve (1950- )
(2)
Zawiła Anna
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Aleksander Wojciech
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bednarski Łukasz
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bobrowska-Drozda Łada
(1)
Buksak Lidia
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chopra Deepak (1946- )
(1)
Ciach Szymon
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Dzieniszewska Agnieszka
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Gibas Jarosław (1967- )
(1)
Grela Joanna (coaching)
(1)
Gładysiak Marcelina
(1)
Hardy Benjamin
(1)
Hobler Kate
(1)
Hollins Peter
(1)
Hoover Ryan
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Jabłonowski Mateusz
(1)
Jujeczka Alicja
(1)
Kanarkiewicz Michał
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Koschel-Sturzbecher Agata
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kruse Kevin (1967- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kuchciński Marcin
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Lipa Michał
(1)
Machnik Marcin
(1)
Moch Wojciech
(1)
Mrówka Dorota
(1)
Muzyczyszyn Paweł
(1)
Oruba Norbert
(1)
Peczko Benedykt Krzysztof (1959- )
(1)
Piątkowska Agnieszka (specjalistka ds. rekrutacji)
(1)
Pogorzelska Aleksandra (1978- )
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Ries Eric (1978- )
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sander Edyta
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skupieńska Agnieszka
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Sullivan Dan (1944- )
(1)
Szczepaniak Ewa (polonistka)
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szermelek Michał
(1)
Szudejko Michał
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Walendowicz Michał
(1)
Wielgus-Lach Angelika
(1)
Wójcik Barbara (psychologia)
(1)
Wójcik Patryk
(1)
Young Scott H
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Zawiła Tadeusz (kierownik projektu)
(1)
Zheng Lily
(1)
Zieliński Kamil (psycholog)
(1)
Year
2020 - 2025
(56)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(54)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(58)
Language
Polish
(58)
Audience Group
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorcy
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Handlowcy
(2)
Pracownicy
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Artyści
(1)
Copywriterzy
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Fotografowie
(1)
Graficy
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szachiści
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Sukces
(10)
Komunikacja marketingowa
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Samorealizacja
(4)
Bogactwo
(3)
Branding (marketing)
(3)
Finanse osobiste
(3)
Kariera
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Sprzedaż
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie sobą
(3)
Analiza danych
(2)
Business Intelligence
(2)
Cele życiowe
(2)
Content marketing
(2)
Dobre praktyki
(2)
Innowacje
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Menedżerowie
(2)
Nawyki
(2)
Organizacja pracy
(2)
Pozycjonowanie (marketing)
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przemoc emocjonalna
(2)
Przywództwo
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Socjotechnika
(2)
Szczęście
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Aspiracje
(1)
Autoprezentacja
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bitcoin
(1)
Blockchain
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Coaching
(1)
Copywriting
(1)
Czakry
(1)
Decyzje
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Detekcja kłamstwa
(1)
Dezinformacja
(1)
Dobra osobiste
(1)
Emisja głosu
(1)
Energetyka
(1)
Fake news
(1)
Film
(1)
Fotografie
(1)
Haking
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Image
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Joga
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Konsumenci
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kryptowaluta
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kłamstwo
(1)
Lit (pierwiastek)
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing analityczny
(1)
Marketing przemysłowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Naruszenie prawa
(1)
Subject: time
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
Poradnik
(47)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(3)
Poradnik duchowy
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(25)
Rozwój osobisty
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Psychologia
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Religia i duchowość
(1)
58 results Filter
Book
In basket
UX writing : moc języka w produktach cyfrowych / Wojciech Aleksander. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 391, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem. Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne - i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie? Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej. [nota wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 004 a/Ale (1 egz.)
Book
In basket
Data driven marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 300, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy - idąc tropem marketingu 5.0 - zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia naukowa
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 a/And (1 egz.)
Book
In basket
Emocjonalny (nie)ład w pracy / Łada Drozda. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 157, [1] strona ; 21 cm.
Biznes wreszcie zdał sobie sprawę, że emocje wywołują zachowania, a te oznaczają zarówno to, co robimy, jak i to, kim się czujemy. Łada nie poszła na skróty. Pisze o realnym świecie, w którym naciska się na wyniki ― ale zapomina, że to ludzie je wypracowują. Cel jest ważny, jednak równie ważna jest droga, a droga to, poza intelektem i poznaniem, także emocje. Właśnie one odpowiadają za to, jakie myśli i zachowania prezentujemy. Autorka pokazuje emocje szeroko, jako coś, co społecznie istnieje, jest z nami cały czas. Nimi oddychamy. I by lepiej oddychać, warto sięgnąć po tę książkę ― uwrażliwi nas i nauczy dostrzegać subtelności, które Łada wydobyła na światło dzienne. (dr Grzegorz Radłowski)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Dro (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 316 a/Car (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 339.138 a/Dzi (1 egz.)
Book
In basket
Przestań się bać! : kryptowaluty są dla Ciebie / Marcelina Gładysiak. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 207, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Z publikacji dowiesz się między innymi, jak przebiegała ewolucja cyfrowego pieniądza ― od samych jej początków, skąd się wzięła idea kryptowalut, kto był odpowiedzialny za ich stworzenie i w jaki sposób one działają. Poznasz najważniejsze fakty dotyczące pierwszej kryptowaluty, czyli bitcoina, a także wybranych przedstawicieli innych aktywów cyfrowych. Ponadto zdobędziesz nieco informacji na temat procesu inwestowania. Choć nie jest to stricte poradnik inwestycyjny, autorka książki, praktyk rynku kryptowalut, dzieli się za jej pośrednictwem doświadczeniami również w tym zakresie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 336 a/Gła (1 egz.)
Book
In basket
Awans i co dalej? : 99 dni na odnalezienie się w nowej roli / Joanna Grela. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 295, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Twoje pierwsze 99 dni na wyższym stanowisku Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie! Joanna Grela pracowała nad nią wiele lat. Jest psycholożką z wykształcenia, więc dobrze wie, jak wielką rolę w procesie zarządzania ludźmi odgrywa praktyczna znajomość reguł psychologii. Podczas pracy nad książką korzystała zarówno z własnych doświadczeń zawodowych jak i wiedzy osób zarządzających zespołami w innych branżach. W efekcie powstała książka, która pomoże Ci się przekształcić z człowieka świeżo awansowanego, w pewnego siebie lidera lub liderkę. I to w 99 dni. Zaczynamy?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 a/Gre (1 egz.)
Book
In basket
Poradnik dla wszystkich, którym słowo Scrum nie powinno być obce Kate Hobler, autorka książki, jest przedsiębiorczynią, trenerką i konsultantką. Przez wiele lat swojej kariery zawodowej była Scrum Masterką, Agile Coachem, Product Ownerką i liderką zwinnej organizacji. Tematykę związaną ze zwinnymi zmianami w firmach zna więc bardzo dobrze. I doskonale wie, że na polu współpracy między działem HR a Scrum Managerami nie zawsze wszystko działa poprawnie. Delikatnie mówiąc. Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. Wszak wszyscy powinni grać do jednej bramki - zarówno decydenci angażujący "haerowców", by stali się niezbędną częścią i akceleratorem zmian, jak i sam dział HR, który, jeśli ma pomóc, musi poznać zasady gry. [nota wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 005 a/Hob (1 egz.)
Book
In basket
Employer branding : praktyczny podręcznik / Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 279, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. [nota wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia naukowa
Copies are only available in the library: sygn. 005 a/San (1 egz.)
Book
In basket
Ta intrygująca i bardzo nietypowa książka jest równocześnie kompendium wiedzy o tym, co o biznesie ma do powiedzenia nauka, a także praktycznym podręcznikiem osiągania sukcesów. Znajdziesz w nim odniesienie do wielu akademickich debat i płynące z nich wnioski zastosowane w użytecznych koncepcjach biznesowych. W każdym z 12 rozdziałów wyjaśniono jedno lub grupę podstawowych praw, takich jak teoria genów biznesu, psychologia ewolucyjna, zasady dynamiki Newtona, paradoks bogacenia się, teoria chaosu czy prawo rosnących zysków. Wszystkie 92 koncepcje ujęte w książce wywodzą się z ustaleń naukowych i wszystkie w znaczący sposób wpływają na nasze życie, choć często bywają sprzeczne z intuicją.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 005 a/Koc (1 egz.)
Book
In basket
Żyjemy w dobie internetu, mediów społecznościowych, smartfonów i sztucznej inteligencji. Właściwie każdy umieszcza w sieci swoje zdjęcia i nagrania. A nawet jeśli sam tego nie robi, to i tak często pojawia się online za sprawą fotografii i filmów udostępnianych przez znajomych, pracodawców, organizatorów imprez masowych itd. Opublikowany wizerunek może zostać przetworzony, użyty do celów komercyjnych albo wykorzystany inaczej - w sposób, którego dana osoba absolutnie sobie nie życzy. Nie oznacza to jednak, że pozostaje wobec tego zjawiska zupełnie bezbronna. Ta książka ma na celu uświadomić Czytelnikowi prawa dotyczące ochrony wizerunku w sieci i prasie, a także przedstawić możliwości postępowania w razie naruszenia dóbr osobistych w tym zakresie. Jest skierowana do wszystkich korzystających z internetu i mediów społecznościowych, szczególnie jednak do tych, którzy w swojej pracy mają do czynienia z rozpowszechnianiem wizerunku: fotografów, grafików, artystów, dziennikarzy i osób zajmujących się zawodowo prowadzeniem kanałów w mediach społecznościowych. [nota wydawcy]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Filia Os.Stałe - dorośli
Brak informacji o dostępności: sygn. 347 a/Kos (1 egz.)
Filia Szczakowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 347 a/Kos (1 egz.)
Czytelnia naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 347 a/Kos (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 658 a/Blo (1 egz.)
Book
In basket
Jak być zabawnym a nie śmiesznym / Przemysław Kutnyj. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 187, [2] strony ; 21 cm.
Niektórzy rodzą się z naturalnym talentem do konwersowania. Częściej jednak nauka efektywnej komunikacji zajmuje ludziom nieco więcej czasu - i to do nich skierowana jest ta książka. Sztukę efektywnej rozmowy bowiem można opanować, można się jej nauczyć. Przy czym nie wolno zapominać o uniwersalnym kluczu do każdej wymiany myśli z drugim człowiekiem, czyli o byciu zabawnym. Nie śmiesznym, bo śmieszność jest przypadkowa, niezamierzona, nie daje się kontrolować, a co za tym idzie - nie możemy jej wykorzystać jako narzędzia wywierania wpływu. Umiejętność świadomego wywoływania uśmiechu na twarzach innych, i to dokładnie w momentach, w których będzie nam on sprzyjał - o, to wielka sztuka. Naucz się jej i wplataj humor do rozmowy wtedy, kiedy będzie Ci to potrzebne! Poznaj przy okazji kluczowe zasady decydujące o udanej rozmowie - dzięki ich znajomości będzie Ci zdecydowanie łatwiej wplatać w nią żart.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 316 a/Kut (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia naukowa
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 a/Lew (1 egz.)
Book
In basket
Zbuduj przyszłość swojej marki : brand purpose krok po kroku / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 301, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
Książka ma za zadanie wprowadzić Czytelnika w zagadnienie brand purpose, wyjaśnić je i przedstawić przykłady tego typu celów. Autorka wskazuje, jakich dodatkowych korzyści ― poza reputacją ― powinna oczekiwać firma, która ma odpowiednio zdefiniowany i zakomunikowany brand purpose, a także jak wpływa on na funkcjonowanie przedsiębiorstwa w relacji z pracownikami, klientami i pozostałymi uczestnikami rynku. Atrakcyjnym dodatkiem są tu liczne wywiady i studia przypadku, pokazujące mniejsze i większe marki działające w odniesieniu do elementów filozofii brand purpose lub wdrażające ją kompleksowo.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 339 a/Led (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 658 a/Muz (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 339 a/Oru (1 egz.)
Book
In basket
Autocoaching dla każdego : odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele / Benedykt Peczko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 286 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zwykle co najmniej coach i osoba, która jest „coachowana”… A gdyby scoachować się samemu? Gdyby tak, korzystając z profesjonalnych i sprawdzonych narzędzi coachingowych, samemu udzielić sobie wsparcia? Dokonać analizy i diagnozy sytuacji, która sprawia problem?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia Bory
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Pec (1 egz.)
Book
In basket
Termin "płynna nowoczesność", który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 331 a/Pią (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again