Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(51)
Forma i typ
Gry i zabawki
(51)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Książki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(64)
dostępne
(1)
Placówka
Multimedia
(30)
Czytelnia dla Dzieci
(7)
Filia Podwale Czytelnia
(1)
Filia Ciężkowice Czytelnia
(1)
Filia Podłęże I - dzieci Czytelnia
(6)
Filia Bory Czytelnia
(6)
Filia Dąbrowa Czytelnia
(1)
Filia Podłęże II Czytelnia
(2)
Filia Gigant Czytelnia
(3)
Filia Szczakowa Czytelnia
(2)
Filia Byczyna Czytelnia
(1)
Filia Długoszyn Czytelnia
(2)
Filia Jeleń Czytelnia
(1)
Filia Szpital Czytelnia
(2)
Autor
Gralak Łukasz
(3)
Hwang Hope S
(3)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Feliks Janusz
(2)
Keyaerts Philippe
(2)
Walker-Harding Phil
(2)
Wiatrzyk Kamila
(2)
Albertarelli Spartaco
(1)
André Marc
(1)
Aramini Steven
(1)
Arant Gary
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bertin Cyrille
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bleau Rebecca
(1)
Brassard Pascale
(1)
Bukowski Adam
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Cebulak Piotr
(1)
Conzadori Remo
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Cravotta Nicholas
(1)
Dubois-Roy Etienne
(1)
Elias Skaff
(1)
Flanagan Mary
(1)
Garfield Richard
(1)
Gary Justin
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Gonzalo Rodrigo
(1)
Gonzalo Samuel
(1)
Gotthold Maximilian
(1)
Hegen Marvin
(1)
Holmes Karl
(1)
Imperowicz Paweł
(1)
Jezierski Sławomir
(1)
Jung Yeon-Min
(1)
Kim Gary
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kudahl Christian
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Lech Jacek DBN
(1)
Leyssenne Mathieu
(1)
Madaj Karol
(1)
Madaj Karol (1980- )
(1)
Martynets Denis
(1)
Matthäus Doris
(1)
Mayfon Paul
(1)
Medina Laura
(1)
Minor Marcin
(1)
Mori Paolo (1977- )
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
Mucha Robert (1946- )
(1)
Neubauer Nicolas
(1)
Nevskij Oleksandr
(1)
Pasko Artur
(1)
Petersen Christian T
(1)
Peterson Paul
(1)
Piero
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Quidault Pascal
(1)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(1)
Rokicki Paweł
(1)
Roszkowski Maciej
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rutkowska Monika
(1)
Sarthou Maxime
(1)
Seidman Max
(1)
Sidorenko Oleg
(1)
SillyJellie
(1)
Sirieix Florian
(1)
Socha Piotr
(1)
Spring Yu
(1)
Stephan Claus
(1)
Strzelecki Adam
(1)
Strzelecki Adam (gry planszowe)
(1)
Suski Paweł
(1)
Szewczyk Michał
(1)
Szyma Rafał
(1)
Tinarelli Beatrice (1978- )
(1)
Tosello Davide
(1)
Traczykowski Grzegorz
(1)
Trzcińska Anna
(1)
Uesugi Masato
(1)
Vogt Rolf
(1)
Wagenfeld Bernd
(1)
Wisniewski Piotr
(1)
Wiśniewski Wojciech
(1)
Wrede Klaus-Jürgen
(1)
Łubkowska Agnieszka
(1)
Żabicka Monika
(1)
Żyłko Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Młodzież
(42)
9-13 lat
(36)
Dzieci
(30)
Dorośli
(23)
14-17 lat
(22)
6-8 lat
(18)
18+
(5)
0-5 lat
(4)
Temat
Gry i zabawy
(7)
Gry edukacyjne
(3)
Pojedynek
(3)
Magia
(2)
Miasta
(2)
Potwory
(2)
Aztekowie
(1)
Barwy
(1)
Dochodzenie kryminalne
(1)
Ekologia
(1)
Figury geometryczne
(1)
Gimnastyka
(1)
Gry planszowe
(1)
Historia
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Muzea
(1)
Nauka czytania
(1)
Organizm
(1)
PRL
(1)
Pociągi
(1)
Policjanci
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(1)
Seans spirytystyczny
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Socjalizm
(1)
Sport
(1)
Słownictwo
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Wróżki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: dzieło
Small Warld
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Carcassonne (Francja)
(1)
Gatunek
Powieść
(42913)
Opowiadania i nowele
(15650)
Powieść obyczajowa
(15605)
Kryminał
(6332)
Podręcznik
(5701)
Gry planszowe
(-)
Wiersze
(5592)
Film fabularny
(4703)
Fantastyka
(4299)
Poradnik
(4217)
Opracowanie
(3901)
Pamiętniki i wspomnienia
(3807)
Biografia
(3587)
Powieść przygodowa
(3425)
Wydawnictwa popularne
(3421)
Thriller
(3295)
Sensacja
(3246)
Powieść historyczna
(3086)
Fantasy
(2416)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2198)
Reportaż
(2085)
Romans
(1842)
Publicystyka
(1830)
Książki dla małych dzieci
(1793)
Literatura polska
(1680)
Dramat (gatunek literacki)
(1657)
Antologia
(1563)
Dramat filmowy
(1467)
Publikacja bogato ilustrowana
(1432)
Komiks
(1332)
Horror
(1311)
Przewodnik turystyczny
(1304)
Bajki i baśnie
(1303)
Film animowany
(1182)
Encyklopedia
(1176)
Komedia
(1176)
Publikacje dla dzieci
(1058)
Powieść psychologiczna
(1052)
Broszura
(1032)
Science fiction
(843)
Romans historyczny
(796)
Materiały pomocnicze
(780)
Film dla dzieci
(778)
Książka obrazkowa
(755)
Powieść biograficzna
(693)
Saga rodzinna
(690)
Film dokumentalny
(672)
Album
(666)
Ćwiczenia i zadania
(649)
Esej
(592)
Film familijny
(588)
Film sensacyjny
(555)
Powieść erotyczna
(533)
Film przygodowy
(526)
Satyra
(523)
Film obyczajowy
(512)
Adaptacja filmowa
(465)
Książka-zabawka
(453)
Film biograficzny
(434)
Wywiad dziennikarski
(425)
Monografia
(406)
Literatura podróżnicza
(402)
Serial filmowy
(388)
Gry i zabawy umysłowe
(375)
Praca zbiorowa
(346)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(344)
Melodramat
(340)
Legendy i podania
(328)
Adaptacja literacka
(303)
Powieść podróżnicza
(295)
Felieton
(284)
Materiały konferencyjne
(275)
Lektura z opracowaniem
(266)
Listy
(242)
Słownik terminologiczny
(231)
Film edukacyjny
(227)
Film historyczny
(224)
Film wojenny
(222)
Przepisy kulinarne
(220)
Słownik
(219)
Literatura dla dzieci
(203)
Muzyka rozrywkowa
(203)
Relacja z podróży
(203)
Pieśń i piosenka
(200)
Malarstwo polskie
(182)
Film muzyczny
(174)
Film akcji
(173)
Aforyzmy
(162)
Anegdoty
(156)
Film dla młodzieży
(153)
Poezja
(150)
Wywiad-rzeka
(142)
Film psychologiczny
(137)
Autobiografia
(134)
Słownik biograficzny
(133)
Manga
(132)
Muzyka poważna
(129)
Opowiadania i nowele przygodowe
(128)
Bibliografia
(121)
Komediodramat
(120)
Słuchowisko
(120)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(37)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(1)
51 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Mind Bug / Christian Kudahl, Marvin Hegen, Richard Garfield, Skaff Elias ; ilustracje Denis Martynets ; opracowanie graficzne Maximilian Gotthold. - Gliwice : Portal Games, © 2023. - 1 gra (52 karty, 2 liczniki życia, 4 karty mindbugów) ; w pudełku 4x13x18 cm + instrukcja.
Mindbug łączy w sobie przystępność i prostotę zasad ze strategiczną głębią rozbudowanej gry karcianej. Rezultatem jest oparta na umiejętnościach karciana gra pojedynkowa - powiew świeżości, który zmieni twoje spojrzenie na tego typu gry. Mimo, że Mindbug jest niezwykle łatwy do opanowania, bez końca będzie Cię zaskakiwać nowymi wyzwaniami i kombinacjami. Unikatowa mechanika przejmowania kart pozwala kontrolować stwory przeciwnika i prowadzi do podejmowania nieszablonowych decyzji, które nawet od weteranów gier karcianych wymagają dostosowania stylu gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
ZnajZnak - Sport to kolejna część popularnej serii gier ZnajZnak, wyróżniającej się połączeniem emocjonującej rozgrywki z ciekawym przekazem edukacyjnym. Tym razem gracze, bawiąc się, poznają historię polskiego sportu w latach 1918‒1945. Dr hab. Artur Pasko, specjalizujący się w dziejach sportu, wybrał 133 symbole, które przedstawiają tę niezwykłą historię. Dzięki grze można poznać najlepszych sportowców, znaki najważniejszych klubów sportowych, największe rekordy, historię walki w konspiracji… Składające się na grę 63 karty są prawdziwą skarbnicą wiedzy i sportowych ciekawostek. Fani sportu na pewno nie będą zawiedzeni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Sy-la-by : nauka czytania / autorzy: Agnieszka Łubkowska, Michał Szewczyk ; ilustracje Joanna Kłos. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2020. - 1 gra (55 kart sylab, 55 kart spółgłosek) : karton, papier, kolor ; w pudełku 4x14x19 cm + instrukcja (7, [1] strony : ilustracje kolorowe ; 13x18 cm.
Karty zawierają proste sylaby otwarte oraz litery i są przeznaczone dla dzieci zaczynających naukę czytania. Waszym zadaniem jest układanie słów ze swoich kart. Zwycięży osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich kart. Proponowane gry i zabawy sylabowe mogą świetnie zastąpić tradycyjne metody nauki czytania lub stać się ich uzupełnieniem. Dzieci kochają się uczyć w grupie lub z drugą osobą, a uczenie się w formie gry to wspaniała zabawa. Mogą wtedy ze sobą współpracować lub rywalizować o zwycięstwo, co znacząco zwiększa ich motywację. Gry sylabowe uruchamiają też kreatywność dzieci, ich poczucie sprawczości i kontroli. Nie tylko pozwalają utrwalić sylaby, lecz także uczą szybkiej syntezy sylab w słowa. Będą pomocne dla rodziców, nauczycieli, logopedów i terapeutów czytania. Znakomicie sprawdzą się zarówno w pracy indywidualnej z uczniem, jak i grupą dzieci. [https://gryplanszowe.pl/product-pol-6172-Sy-la-by-nauka-czytania.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Podłęże I - dzieci Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Baśniowa Gospoda / Paolo Mori i Remo Conzadori ; ilustracje Davide Tosello. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, 2021. - 1 gra (1 gospoda, 8 kart postaci, 1 plansza z listą gości, 62 złote monety, 1 woreczek, 64 żetony postaci (8 x Pinokio, 8 x Zła Królowa, 8 x Księżniczka, 8 x Mała Świnka, 8 x Wielki Zły Wilk, 8 x Czerwony Kapturek, 4 x Jaś, 4 x Magiczna Fasola, 4 x Szczurołap, 4 x Szczury)) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 28,5x28,5x9 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm).
Baśniowy targ właśnie się rozpoczął! Postacie z baśni przybyły do miasta. Musicie umieścić je w komnatach gospody, wykorzystać ich zdolności i zbierać złote monety! Kto z was zostanie najbogatszym gospodarzem?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnicze domostwo / Oleksandr Nevskiy i Oleg Sidorenko ; projekt plansz, żetonów, pudełka i instrukcji Rafał Szyma. - Knurów : Portal Games, copyright 2021. - 1 pudełko (84 karty snów, 12 pionów śledczych, 6 plansz śledczych, 1 plansza kalendarza, 1 znacznik czasu, 19 kart Postaci (dla Ducha), 19 kart Lokacji (dla Ducha), 20 kart Przedmiotów (dla Ducha), 19 kart Postaci (dla śledczych), 19 kart Lokacji (dla śledczych), 20 kart Przedmiotów (dla śledczych) ; 30x30x7 cm + instrukcja.
Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają dokładnie siedem nocy na odkrycie przesłania nieszczęsnego mieszkańca posiadłości. Tajemnicze Domostwo to towarzyska gra planszowa dla 2-7 graczy. Jeden z nich wciela się w postać ducha. Jego zadaniem jest sprawić, by pozostali gracze odgadli przedmioty, miejsca i osoby powiązane ze zbrodnią sprzed lat. Posłużą im do tego przepiękna talia kart, siła skojarzeń i potęga wyobraźni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra o tron / Christian T. Petersen. - Druga edycja. - Kraków : Galaktyka, 2011. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo : szalona gra, która rozkręci twój mózg / autor Grzegorz Rejchtman ; ilustracje Bernd Wagenfeld, Karl Holmes, Nicolas Neubauer. - Warszawa : Egmont Polska, ©2022. - 1 gra (48 kafelków, 36 plansz, 58 klejnotów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja.
Każdy gracz otrzymuje dziewięć kart z różnymi kształtami. Gracze jednocześnie i jak najszybciej wykładają karty na stół, dopasowując pokazane na nich kształty.
Kto najszybciej ułoży swoją łamigłówkę, woła "Ubongo" i zdobywa punkty. Wygrywa gracz, który w ciągu sześciu rund, zdobył najwięcej punktów.
Światowy bestseller, który zdobył popularność dzięki bardzo prostym zasadom i błyskawicznej rozgrywce!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Kto szybciej? / Maciej Roszkowski. - Kraków : Bajka, [2018]. - 1 pudełko ; 30x19x5 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Szpital Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira ; Marie Cardouat. - Poitiers : Libellud ; Essen : Asmodee, [2021]. - 1 pudełko (plansza, 84 karty, 8 tarcz do głosowania, 8 drewnianych króliczków) ; wymiary pudełka 28x28x6 cm + instrukcja.
Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Księga smoków / autorzy: Adam Strzelecki, Paweł Suski, Wojciech Wiśniewski ; ilustracje: Kamila Mrożek-Zielińska. - Gdynia : Trefl, [2022]. - 1 gra (plansza puzzlowa (3 elementy), 36 kart smoków i 6 kart celów, 5 żetonów immunitetu (w tym żeton pierwszeństwa), 15 kości wyprawy w 5 kolorach, instrukcja) : pudełko kartonowe, 20x20x5,5 cm.
Zostańcie badaczami przemierzającymi tajemnicze smocze krainy! Wciągająca gra z wykorzystaniem kolorowych kostek, których używamy do zdobywania kart smoków. Zdobyte karty posiadają specjalne zdolności które odpowiednio użyte pomogą Wam prześcignąć przeciwników. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Bory Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Elektryzujące gry logiczne / Beatrice Tinarelli ; [przekład: Jacek Lech]. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Wydawnictwo Adamada, 2021. - [22] strony : ilustracje ; 36 cm.
Halo, Ziemianie! Profesor Goryl – odkrywca pozymonu, twórca teorii nieprzypadkowych przypadków, międzygalaktyczny ambasador rozumu, autor przewodnika. Sto oblicz Plutona, łakomy badacz sztuki kulinarnej Belurian, a przede wszystkim tropiciel ekscytujących planszówek zaprasza do gry. 8 gier, 8 okazji do wykazania się sprytem, znajomością matematyki, umiejętnością planowania i logicznego myślenia. Nie każcie na siebie czekać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 a/Tin (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zapraszamy ponownie do Podziemi / autorzy: Masato Uesugi i Antoine Bauza ; ilustracje Paul Mafayon. - Gliwice : Portal Games, © 2017. - 1 gra (13 kart potworów, 6 kart potworów specjalnych, 4 żetony bohaterów, 24 żetony ekwipunku, 1 plansza, 5 kart sukcesu, 8 kart pomocy) ; w pudełku 4x10x15 cm + instrukcja.
Gra Zapraszamy ponownie do podziemi związana jest tematycznie z Zapraszamy do podziemi, ale wcześniejszy tytuł nie jest wymagany do zabawy. Możecie jednak połączyć te gry i wykorzystać elementy obu pozycji. Orkowie, szkielety, gobliny, wampiry, golemy, a także wiele innych monstrów - tylko czekają, by zrobić krzywdę bohaterom! Chyba im się nie dacie, prawda? Ale na tym nie koniec - w Zapraszamy ponownie do podziemi spotkacie cały szereg potworów specjalnych, które możecie dodać do podstawowej talii. Mimik, Zmiennokształtny, Wróżka i inne kreatury sprawią, że gra będzie jeszcze bardziej zaskakująca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Śledztwo w Muzeum / koncepcja gry Phil Walker-Harding ; projekt graficzny Maxime Sarthou ; tłumaczenie Kamila Wiatrzyk. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (24 kafelki podejrzanych, 1 kafele wyjścia ewakuacyjnego, 32 karty poszlak, 48 żetonów śledztwa, 4 żetony detektywów, 4 notesy śledcze, 4 ołówki) ; w pudełku 6x20x27 cm + instrukcja.
Wiadomość z ostatniej chwili: z muzeum skradziono zabytkowy eksponat. Policja zamknęła wszystkie wyjścia. W budynku zostało 16 podejrzanych. Czy złodziej działał w pojedynkę? A może miał wspólników? Czy udało mu się uciec jeszcze przed zamknięciem drzwi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Była sobie Ziemia : ekologiczne miasto : edukacyjna gra planszowa na podstawie filmu Alberta Barillé / koncepcja gry Piotr Żyłko, Janusz Feliks ; projekt postaci Jean Barbaud ; projekt graficzny Piotr Żyłko, Anna Trzcińska. - [Warszawa] : Hippocampus, © 2021. - 1 gra (1 plansza, 53 karty Pytanie, 55 kart Ryzyko, 55 kart Rozwój, 4 karty Przeliczniki, 84 żetony Surowce Odnawialne (4 rodzaje: aluminium, szkło, plastik, papier), 24 żetony certyfikat EKO, 4 rodzaje banknotów EKO-waluta, 4 detektory odpowiedzi, 24 drewniane pionki) : drewno, karton, papier ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja ([8] stron ; 15 cm).
(Hello Maestro!)
Gra nie tylko dla małych ekologów. Bogato ilustrowana plansza i proste zasady gry. Budowanie ekologicznego miasta, zrównoważony rozwój, segregacja odpadów i troska o zdrowie mieszkańców. Do tego pojedynki, zdobywanie certyfikatów i transakcje handlowe. Ta gra to spora dawka wiedzy na temat ochrony środowiska i świetna zabawa dla całej rodziny. [www]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Filia Ciężkowice Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Filia Podłęże I - dzieci Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Filia Bory Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Filia Dąbrowa Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Filia Podłęże II Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Filia Szczakowa Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Filia Byczyna Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Filia Długoszyn Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Filia Jeleń Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Dodawanie : czy umiesz policzyć i połączyć pary. - Mrągowo : "Fan", [2009]. - 1 pudełko ; 26x17x3 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Szpital Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Geoślady dziejów Ziemi. - Jaworzno : Geosfera, [2018]. - 1 pudełko ; 13x12x4 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Gigant Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Gnaj do celu w PRLu! : rozrywkowa gra planszowa. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2016]. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki do gry, 4 cegiełki modernizacji, 4 karty mieszkania, 4 karty zakładu, 1 karta członka PZPR, 1 karta członka ORMO, 1 karta znajomości, 44 karty losu, 4 karty wyposażenia mieszkania, 8 kartek na towar reglamentowany, 64 tabiczki z nazwą towaru, 12 banknotów 10 zł, 4 banknoty 20 zł, 8 banknotów 50 zł, 16 banknotów 100 zł, 8 banknotów 200 zł, 8 banknotów 500 zł, 8 banknotów 1000 zł, 8 banknotów 2000 zł, 8 banknotów 5000 zł, 8 banknotów 10000 zł, 8 banknotów 2000 zł, 8 banknotów 5000 zł, 8 banknotów 10000 zł, 8 banknotów 20000 zł, 4 banknoty 50000 zł, 4 banknoty 100000 zł) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x6 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 21 cm).
GRA PLANSZOWA. Zmagania uczestników gry toczą się w realiach Polski Ludowej. Tworzyły je kolejki w sklepach, braki towarów, kartki na żywność i inne artykuły pierwszej potrzeby. Były to też czasy czynów społecznych, pochodów pierwszomajowych i strajków. O jakości życia decydowały też znajomości lub przynależność do partii. Zwycięzcą gry zostaje osoba, która jako pierwsza zdobędzie wszystkie towary luksusowe i reglamentowane, a na końcu samochód.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej