210829
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić skuteczne funkcjonowanie przedsiębiorstwa w rozwiniętej gospodarce rynkowej, nie akcentującego wyrażnie swoich działań za pomocą wizualnych atrybutów, komunikatywnych przekazów i nie posiadającego wykształconego kanonu zachowań pracowników. Stąd inicjatywa kompleksowego opracowania zagadnienia. Pozycja przeznaczona jest dla osób odpowiedzialnych w firmach za kształtowanie ich wizerunku (menedżerowie, specjaliści działów marketingu i promocji, public relations), a także kadry zarządzającej przedsiębiorstwami. Innym, nie mniej ważnym odbiorcą będą studenci kierunków zarządzania, szkół MBA, uczestnicy kursów, szkoleń Gandalf.com.pl
Status dostępności:
Czytelnia naukowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 003 t/Nie (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 143-144.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej