210829
Book
In basket
Trudno sobie wyobrazić skuteczne funkcjonowanie przedsiębiorstwa w rozwiniętej gospodarce rynkowej, nie akcentującego wyrażnie swoich działań za pomocą wizualnych atrybutów, komunikatywnych przekazów i nie posiadającego wykształconego kanonu zachowań pracowników. Stąd inicjatywa kompleksowego opracowania zagadnienia. Pozycja przeznaczona jest dla osób odpowiedzialnych w firmach za kształtowanie ich wizerunku (menedżerowie, specjaliści działów marketingu i promocji, public relations), a także kadry zarządzającej przedsiębiorstwami. Innym, nie mniej ważnym odbiorcą będą studenci kierunków zarządzania, szkół MBA, uczestnicy kursów, szkoleń Gandalf.com.pl
Availability:
Czytelnia naukowa
Copies are only available in the library: sygn. 003 t/Nie (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 143-144.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again