211138
Książka
W koszyku
W dzisiejszym cyfrowym świecie pełnym bodźców i rozpraszaczy szybko tracimy zdolność skupienia. Codzienna komunikacja w domu i pracy staje się wyzwaniem - coraz trudniej nam pozyskać uwagę naszych odbiorców i sprawić, aby nas usłyszeli i zrozumieli. Jeanine W. Turner, korzystając z prowadzonych przez piętnaście lat badań, wywiadów oraz doświadczenia dydaktycznego zdobytego podczas zajęć ze studentami i menadżerami, stworzyła model zarządzania obecnością w pracy i w domu. W książce Obecność społeczna analizuje cztery podstawowe formy komunikacji i wskazuje, kiedy i gdzie stosować każdą z nich, tak aby jak najlepiej dysponować swoją uwagą, a także zarządzać uwagą innych. Z książki dowiesz się między innymi: Czy powinniśmy prosić o odłożenie urządzeń mobilnych podczas wspólnych posiłków? Jak zadbać o skuteczną wymianę informacji w świecie przepełnionym przytłaczającą ilością treści? I co możemy zrobić, kiedy komunikacja zawodowa toczy się nieprzerwanie całą dobę? Na końcu każdego rozdziału znajdują się ćwiczenia i pytania do refleksji, które pozwalają czytelnikom dokładnie przeanalizować swoje decyzje komunikacyjne w relacjach zawodowych i osobistych [opis wydawcy].
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 a/Tur (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Being present : commanding attention at work (and at home) by managing your social presence, 2022
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 245-247. Indeks.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Książka dostępna także jako e-book.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej