211156
Book
In basket
Stuart Shanker i Susan Hopkins, znani eksperci w dziedzinie edukacji i psychologii, oferują wgląd w strategie, narzędzia i praktyki, które promują zdrową samoregulację u uczniów we wszystkich grupach wiekowych. Autorzy wyjaśniają pojęcia związane z samoregulacją i jej znaczeniem dla procesu uczenia się, a także oferują szereg praktycznych wskazówek dotyczących m.in.: – projektowania sal lekcyjnych, – tworzenia harmonogramów zajęć, – organizowania materiałów edukacyjnych w sposób sprzyjający rozwojowi samoregulacji u uczniów. Stuart Shanker i Susan Hopkins omawiają tu także konkretne techniki i metody pracy z uczniami, które pomagają im rozwijać umiejętności samoregulacji, takie jak: – świadomość emocji, – radzenie sobie ze stresem, – koncentracja uwagi, – rozwiązywanie konfliktów. Każdy rozdział zawiera liczne przykłady z praktyki oraz ćwiczenia, które można zastosować w pracy z uczniami. To inspirujący przewodnik dla nauczycieli, którzy pragną stworzyć środowisko szkolne sprzyjające całościowemu rozwojowi – zarówno intelektualnemu, jak i emocjonalnemu. Dzięki tej książce nauczyciele zdobędą narzędzia niezbędne do wsparcia uczniów w budowaniu zdolności samoregulacji, które są kluczowe dla sukcesu w szkole i w życiu.
Availability:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Sha (1 egz.)
Filia Szczakowa
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Sha (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 257-[264].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again