210829
Book
In basket
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej bazie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy na umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.
Availability:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 366 a/Eya (1 egz.)
Czytelnia naukowa
Copies are only available in the library: sygn. 366 a/Eya (1 egz.)
Notes:
General note
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Na okładce i grzbiecie logo wydawcy oryginału.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again