210829
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ludzie nigdy wcześniej nie byli tak świadomi wzornictwa jako koncepcji, a także jako czegoś, co znajdują na każdym kroku w swoim codziennym życiu. Nawet najprostsze produkty codziennego użytku konkurują ze sobą, starając się zaoferować to „coś”, co przyciągnie wzrok odbiorcy i lepiej odzwierciedli jego gust i styl życia. Projektowanie samochodów, podobnie jak każde inne, to złożony temat. Interesuje się nim wiele osób, niekoniecznie będących maniakami motoryzacji. Każdy element samochodu jest owocem niewyobrażalnej liczby decyzji podejmowanych przez zespół projektowy, kierujący się kwestiami z zakresu inżynierii, estetyki, oczekiwaniami i emocjami użytkownika. Książka ta pomaga czytelnikowi znaleźć odpowiedzi na pytania „jak?” i „dlaczego?” dotyczące procesu projektowego, przedstawiając historię i teorię projektowania samochodów, a także największych projektantów.
Status dostępności:
Czytelnia naukowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 629 a/Lew (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej