211138
Book
In basket
Sztuka dla biznesu : wspieranie kreatywności w organizacji / redakcja naukowa Agnieszka Wojtczuk-Turek. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : PWN, 2019. - 312, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Prezentuje szerokie spojrzenie na to, co sztuka może oferować dla praktyki zarządzania, przewagi konkurencyjnej, czy w ogóle rozwoju firmy. Jej celem jest ukazanie sztuki nie tylko jako inspiracji dla biznesu, ale wskazanie narzędzi, które pozwolą wykorzystać jej potencjał w rozwiązywaniu określonych problemów. Książka skierowana jest do badaczy zajmujących się problematyką związków sztuki i biznesu, słuchaczy studiów podyplomowych, a także menedżerów, przedsiębiorców, specjalistów HR i osób zajmujących się marketingiem.
Availability:
Czytelnia naukowa
Copies are only available in the library: sygn. 7 t/Woj (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Target audience note
Dla badaczy zajmujących się teorią i praktyką zarządzania w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań, badaniami z zakresu przywództwa, a także studentów i doktorantów zainteresowanych ekonomicznymi i zarządczymi kontekstami kultury.
Funding information note
Współfinansowanie: Mercedes-Benz Polska
Language note
Część tekstu tłumaczona z języka angielskiego. Streszczenia w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again