211784
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wydanie 3 zmien. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 238, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Status dostępności:
Filia Podwale
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 a/Kra (1 egz.)
Filia Ciężkowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 a/Kra (1 egz.)
Filia Os.Stałe - dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 a/Kra (1 egz.)
Filia Dąbrowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 a/Kra (1 egz.)
Filia nieczynna z powodu remontu. Przepraszamy za utrudnienia.
Filia Gigant
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 a/Kra (1 egz.)
Filia Byczyna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 a/Kra (1 egz.)
Filia Jeleń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 a/Kra (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej